?>
-      +      سانا رسانه      -      +      روز برفی      بیسیم موتورولا      طلایاب      -      +      دانلود تراست والت      -      *      +      -      قیمت خرید بیسیم      -      -      بلوک سبک      -      آموزش تعمیرات موبایل      +      -      *      استخر پیش ساخته      ردیاب موتور      *      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
تبليغات  جايي براي نوشتن جايي براي نوشتن .

جايي براي نوشتن

تبليغات

پيام هاي ايميل خود را قبل از ارسال با پلتفرم هاي مختلف تست كنيد. اجاره بيلبورد تبليغاتي در چهارباغ كرمان اما مي خواهيد ببينيد بازاريابي ايميلي چقدر مي تواند براي شما موثر باشد. وقتي از طراحي روي رايانه خود راضي هستيد، مجري تبليغات محيطي چهارباغ كرمان از كلاينت هاي ايميل، همه مرورگرها و سيستم عامل هاي قابل اجرا براي آزمايش آن استفاده كنيد.اين مقاله نه تنها به سوالات قبلي، بلكه به بسياري از سوالات ديگر نيز پاسخ مي دهد. مشاهده يك پيام در يك تلفن اندرويدي مي‌تواند از ديدن آن در قالب رايانه شخصي بسيار دور باشد.

فقط از بازاريابي ايميلي براي هدف قرار دادن افرادي استفاده كنيد كه به شما اجازه تماس با آنها را داده اند. بيلبورد تبليغاتي چيست ارسال ايميل به افرادي كه محصولات شما و يا محصولات شما را نمي‌شناسند مي‌تواند مانند هرزنامه به نظر برسد. آنها مي پرسند كه آيا مي دانند شما كي هستيد و آيا چيزي كه ارائه مي دهيد براي آنها اهميت دارد يا خير. اغلب اوقات، اين ايميل هاي مشكوك مستقيماً به سطل زباله مي روند و هيچ سودي از آنها نمي بينيد.


هر ايميل فقط بايد حاوي يك موضوع باشد. اين مي تواند به مشتريان شما كمك كند تا از بار اطلاعاتي خسته يا سردرگم نشوند. هر ايميل بايد يك تمركز خاص داشته باشد. در پايان، مشتريان شما از اينكه اطلاعات را به صورت مختصر و سازماندهي شده در اختيار شما قرار مي دهند سپاسگزار خواهند بود.


به منظور ايجاد هيجان در مشتريان خود در مورد دريافت ايميل، تخفيف هاي ويژه يا تبليغات محدود را در خبرنامه هاي خود به آنها ارائه دهيد. بازاريابي ايميلي باعث مي شود خوانندگان شما احساس ارزشمندي بيشتري كنند و همچنين آنها را تشويق مي كند كه دوستان خود را دعوت كنند. به خوانندگاني كه مشتريان جديد را معرفي مي كنند، تخفيف هاي بيشتري بدهيد.


از تست A/B استفاده كنيد تا ببينيد كدام ايميل‌ها موفق هستند و كدام‌ها نه. ايميلي را انتخاب كنيد و ليست پستي را به نصف تقسيم كنيد و هر نيمه ايميلي با موضوع متفاوت ارسال كنيد. اين به شما امكان مي دهد تعيين كنيد كه كدام خطوط موضوعي منجر به باز شدن ايميل هاي شما توسط مشتركين مي شود و كدام يك بدون فكر دوم حذف مي شوند.


مهم است كه طرح‌بندي‌هاي مختلف را امتحان كنيد تا ببينيد كدام مؤثرتر است. پيشنهادات جديد و حياتي ترين اطلاعات بايد هميشه در صدر باشد. شما بايد انواع مختلفي از قالب ها را امتحان كنيد تا مشخص كنيد كداميك به شما پاسخ زيادي مي دهد. وقتي قالبي را يافتيد كه مؤثر است، به آن پايبند باشيد. اين يكپارچگي باعث مي‌شود مشتريان به راحتي بدانند اطلاعات شما را كجا قرار دهند و سريع‌تر از طريق ايميل‌هاي شما مانور دهند.


مقاوم باش. هميشه مطمئن شويد كه ايميل‌هاي شما داراي لوگوي تجاري، رنگ‌ها و سبك قلم يكساني باشند. هميشه از يك فونت خوانا استفاده كنيد. مردم در نهايت طرح شما را تشخيص مي دهند و بلافاصله متوجه مي شوند كه شما فرستنده هستيد. هنگام تدوين يك استراتژي تجاري نمي توان آشنايي را دست كم گرفت.


خوب است از افرادي كه مي خواهند ايميل هاي شما را دريافت كنند بخواهيد دو بار شركت كنند. اگرچه اين ممكن است غير ضروري به نظر برسد، اما اين تضمين مي كند كه اين شخص مي خواهد ايميل هاي شما را مشاهده كند. در نتيجه، احتمال اينكه شما دچار مشكل شويد را از بين مي برد.


شما بايد از ارسال ايميل هاي زياد خودداري كنيد. يك بار در هفته كافي است خوانندگان شما به احتمال زياد مشغول هستند و احتمالاً روزانه پيام هاي زيادي دارند. اگر بيش از يك ايميل در هفته ارسال كنيد، خواهيد ديد كه مشتريان شما آنها را حذف مي كنند يا نمي خوانند.


به طور كلي، پيام هاي بازاريابي ايميلي مهم را در نزديكي بازه هاي زماني تعطيلات ارسال نكنيد. از آنجايي كه مردم در اين زمان‌ها ايميل‌ها را مرتب چك نمي‌كنند، احتمال ناديده گرفته شدن ايميل شما بيشتر است. البته هميشه استثنا وجود دارد. براي مثال، اگر در تعطيلات، به ويژه فروش جمعه سياه داريد، ممكن است بخواهيد در طول تعطيلات يك ايميل ارسال كنيد.


اهميت به خاطر سپردن استفاده از نام تجاري در كمپين بازاريابي ايميلي خود را نمي توان ناديده گرفت. به همين دليل، بايد مراقب باشيد كه يك قالب با طراحي خوب براي مواد بازاريابي خود ايجاد كنيد. مطمئن شويد كه لوگوي شركت خود را با پس‌زمينه‌هاي رنگي و فونت‌هاي حرفه‌اي كه بازتابي دقيق از برند شما هستند، درج كنيد. انجام اين كار مي تواند به خوانندگان شما كمك كند تا فوراً شركت شما را تشخيص دهند.


مطمئن باشيد كه استراتژي شما به طور مداوم دنبال مي شود. ضروري است كه مشتريان صحيح را در ذهن داشته باشيد، در غير اين صورت كار شما بي ارزش است. استفاده از يك استراتژي مداوم با مشتريان اشتباه فقط آنها را آزار مي دهد و باعث مي شود وقت خود را تلف كنيد.


ايميل هايي كه ارسال مي كنيد بايد مشتريان شما را جذب كند. وقتي مزيتي براي آن ببينند، علاقه بيشتري به تجارت با شما خواهند داشت. ارائه كوپن‌ها، تخفيف‌ها، فروش يا ارسال رايگان فقط براي مشتركين ايميل راهي عالي براي نگه داشتن آن‌ها در فهرست شركت‌كنندگان است.


از مواد اوليه به عنوان راهي براي تقويت بازاريابي تبليغات ايميلي خود استفاده كنيد. يك پيش‌هدر اساساً فقط اولين خط متن از متن ايميل است كه در بالا برجسته شده است. برخي از سرويس گيرندگان ايميل از جمله Gmail متن را بلافاصله بعد از موضوع نمايش مي دهند و راه خوبي براي جلب توجه خوانندگان است.


آدرس هاي ايميل در ليست شما بايد از نظر اعتبار تبليغات بررسي شوند. جستجوي آدرس‌هاي ايميل و ارسال مجدد ايميل‌ها پس از عدم ارسال، اتلاف وقت خواهد بود. وقت را تلف نكن!


اضافه كردن شخصي به ليست پستي خود، بدون اجازه او، كاملاً اشتباه است. اگر پايگاه داده ايميل خود را با ايميل هاي افرادي كه مشترك نشده اند پر كنيد، ممكن است با ب

آن صاحبان ايميل و هر مشتري بالقوه. همچنين مي توانيد باعث شويد كه از خدمات ارائه دهندگان ايميل اخراج شويد، زيرا ممكن است فكر كنند شما يك هرزنامه هستيد. مطمئن شويد كه ايميل هاي شما توجه مشتريان شما را به خود جلب مي كند. تبليغات اين ممكن است كمي آزمون و خطا طول بكشد. اگر برخي از جنبه هاي كمپين شما كار نمي كند، آن را در اسرع وقت تغيير دهيد. وقتي متوجه شديد كه چيزي براي شما كار نمي كند، چيزهايي را امتحان كنيد كه قبلاً انجام نداده ايد، سعي كنيد راه هاي جديدي براي انجام كارها در اينترنت پيدا كنيد.


بازاريابي ايميلي موثر است، اما بسياري از مشاغل ممكن است با چندين مشكل مواجه شوند. برخي از كسب و كارها ممكن است در جمع آوري تعدادي آدرس ايميل مشكل داشته باشند. برخي از نحوه ايجاد پيام هاي ايميل موثر براي مخاطبين خود بي اطلاع هستند. اگر ايده هاي مطرح شده در پاراگراف هاي قبل را به كار بگيريد، شركت شما قادر خواهد بود بر هر چالشي كه پيش روي شماست غلبه كند. با استفاده از اين پيشنهادات، كمپين بازاريابي موثرتري ايجاد خواهيد كرد.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%ba/

منبع

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/


برچسب: تبليغ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۷:۲۳ توسط:مرجان موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :