بازاريابي موفق
مطمئن باشيد كه پيام هاي شما صرفاً ارائه فروش نيستند. اجاره بيلبورد تبليغاتي در ميدان كوثر كرمان اگر شما يكي از آن صاحبان كسب و كار هستيد يا به فكر راه اندازي يك كسب و كار هستيد، بازاريابي ايميلي فقط براي شما مناسب است. به خواندن ادامه دهيد تا متوجه شويد كه چگونه مي تواند به كسب و كار شما كمك كند. به جاي ايميل بازاريابي، به محتواي خود ظاهر يك خبرنامه پر از اطلاعات مرتبط در صنعت خود بدهيد. مجري تبليغات محيطي ميدان كوثر كرمان ارسال ايميل به افرادي كه آنها را درخواست نكرده اند، هرزنامه ناميده مي شود. آنها نمي دانند كه آيا شما را مي شناسند يا نه، و سپس به اين فكر مي كنند كه آيا اصلاً به محتواي واقعي يا ايميل شما اهميت مي دهند. آنها فقط ايميل شما را به پوشه اسپم خود ارسال مي كنند و اين امر باعث اتلاف وقت شما خواهد شد. روي حفظ علاقه آنها تمركز كنيد. شركت بازاريابي و تبليغاتي راهي براي تشويق آنها به عضويت دوستانشان در نظر بگيريد. به ياد داشته باشيد كه يك لينك اشتراك در ايميل خود داشته باشيد. اميدواريم مشتريان شما آن را به دوستان خود كه علايق مشابهي در مورد محصولاتي كه شما ارائه مي دهيد، منتقل كنند. اين اجازه مي دهد تا پايگاه داده شما به طور ارگانيك رشد كند. از تست A/B براي مشاهده موضوع استفاده كنيد. ليست پستي خود را به طور تصادفي به دو قسمت تقسيم كنيد. يك نسخه از خط موضوع خود را به يك نيمه و نسخه ديگري را به نيمه ديگر ارسال كنيد. اين استراتژي نشان ميدهد كه مشتريان چه موضوعاتي را باز ميكنند و كدام سوژهها ناديده گرفته ميشوند و به سطل زباله فرستاده ميشوند. هميشه ثابت بمانيد. لوگوي شركت خود و رنگها و سبكي كه استفاده ميكنيد در هر ايميل يكسان نگه داريد. مطمئن شويد كه از فونتي استفاده مي كنيد كه مردم بتوانند آن را بخوانند. در نهايت، مردم شروع به شناسايي ايميل هاي شما خواهند كرد و توجه بيشتري به آنها خواهند داشت. هنگام تدوين يك استراتژي تجاري نمي توان آشنايي را دست كم گرفت. فقط پس از اينكه مشتريان با دريافت نامه هاي شما موافقت كردند، ايميل ارسال كنيد. مردم معمولاً ايميلهاي ناخواسته مانند هرزنامه را ميبينند و بدون صرف وقت براي خواندن آنها را حذف يا ناديده ميگيرند. ارسال ايميل هاي انبوه نيز ممكن است قوانين تعيين شده توسط ISP شما را نقض كند، اگر ابتدا اجازه مشتري را نداشته باشيد. مطمئن شويد كه مردم واقعاً مي خواهند از شما ايميل دريافت كنند، با استفاده از يك استراتژي انتخاب دوگانه. اين ممكن است به عنوان يك ويژگي اضافي غير ضروري به نظر برسد، اما در واقع مي تواند تضمين كند كه فقط كساني ثبت نام كرده اند كه واقعاً علاقه مند هستند و اين مشكل را براي شركت شما از بين مي برد. هميشه بايد قبل از ارسال ايميل هاي ناخواسته به افراد اجازه داشته باشيد. در غير اين صورت، افراد ممكن است شما را يك اسپمر بدانند و ايميل هاي شما را حذف كنند يا اشتراك خود را از ليست خود لغو كنند. اگر ارائهدهنده ايميل شما به اندازه كافي شكايت دريافت كند، حتي ميتواند شما را به دليل نقض خطمشيهاي هرزنامههاي خود اخراج كند. ايميلهاي شما بايد حاوي فراخوانهايي براي اقدام باشد. اين به گيرندگان شما مستقيماً در ايميل مي گويد كه چه كاري بايد انجام دهند. پيوندها را واضح نشان دهيد و دستورالعملهايي در مورد استفاده از آنها درج كنيد. حتي مي توانيد اين بخش ها را در هر دو انتهاي پيام خود، بالا و پايين، تكرار كنيد. بخش بسيار مهم و در عين حال بديهي از بازاريابي ايميلي موفق اين است كه مطمئن شويد در آدرس ايميل مشتركين شما اشتباهي وجود ندارد. وقت خود را با جستجوي آدرس يا با دريافت ايميل هاي نامعتبر تلف نكنيد. فقط زمان را تلف مي كند! سعي كنيد در هر پيامي كه به عنوان بخشي تبليغات از تلاش بازاريابي ايميلي ارسال مي كنيد، لحن شخصي ايجاد كنيد. اگر مشتريان شما احساس كنند كه شركت آنها را به عنوان يك فرد و نه يك عدد تصور مي كند، احتمال بيشتري دارد كه پاسخ دهند. علاوه بر اين، ارسال ايميلها از طرف رئيس يا مدير عامل شركت شما، تأثيري قوي در مشتريان ايجاد ميكند. شخصي سازي ايميل ماركتينگ آن را در نظر خواننده شما مهم تر مي كند. با شخصيسازي كردن ايميل و كمتر شبيه به فرم نامه، گيرنده كمتر آن را ناديده ميگيرد. اضافه كردن نام آنها در ابتدا ساده است، اما كارهاي بيشتري مي توانيد انجام دهيد. اطلاعاتي كه در زمان ثبت نام جمع آوري مي كنيد بايد شامل مكاني باشد كه از آنجا ثبت نام كرده اند و همچنين دليل ثبت نام آنها. هنگام پيش نويس پيام هاي خود از آن حقايق استفاده كنيد. بازاريابان ايميل مبتدي حتما بايد تمام ايميل هاي ارسالي را قبل از ارسال آنها تصحيح كنند. البته شما قبلاً اين را مي دانيد، اما وسوسه انگيز است كه با رد كردن آن مرحله چند لحظه را ذخيره كنيد. اين چيزي بيش از يك ايميل ساده نيست، درست است؟ درست نيست! استراتژي بازاريابي ايميلي شما بخش مهمي از كمپين بازاريابي شما است و بايد به درستي و جذاب انجام شود. اطمينان حاصل كنيد كه مشتريان شما قبل از ارسال ايميل براي آنها شركت مي كنند. ما ناخواسته ail ها اغلب خوانده نمي شوند يا در يك فيلتر ناخواسته ثبت مي شوند. علاوه بر اين، بسياري از افراد ترجيح ميدهند به دريافت ايميلهاي تبليغات شما ادامه ندهند، و اگر به عنوان يك هرزنامه شهرت پيدا كنيد، ممكن است توسط ارائهدهنده خدماتتان تخلف شود. از مشتركين جديد بخواهيد هنگام ثبت نام در ليست پستي شما آدرس ايميل خود را دو بار تايپ كنند. مردم اغلب در اولين تلاش خود در تايپ آدرس ايميل خود اشتباه مي كنند. رايج ترين اشتباه تايپ .cmo در مقابل .com است. اگر اين اشتباهات تايپي دو بار وارد شوند، زياد اتفاق نميافتد، كه مطمئن ميشود ايميلهاي شما به نقطه درستي ميرسند. پر كردن ايميل هاي خود فقط با موارد فروش منجر به آزار مشتريان و لغو اشتراك بسياري از افراد از ليست ايميل شما مي شود. اكثر مردم از ديدن يك فروشنده در هر قالبي تبليغات به راحتي خسته مي شوند. بسياري از شركت ها بازاريابي ايميلي را انتخاب مي كنند، زيرا مقرون به صرفه است و مي تواند تأثير زيادي بر فروش داشته باشد. اكنون زمان شروع است، اگر از بازاريابي ايميلي استفاده نمي كنيد. از آنچه در اينجا آموخته ايد استفاده كنيد تا يك استراتژي درست بسازيد كه فروش شما را به طور تصاعدي افزايش دهد. منبع منبع
برچسب: تبليغ،